Sider

6. mars 2017

Bunadkort til herre...


Siden jeg er ekstremt glad i å kose meg,
greide jeg til tross for arbeidshelg,
å få med meg litt scrappekos med gode venner...

Etter jobb på lørdag, ble det for min del mest skravling til langt på natt,
men etter 4-5 timer med kvalitetssøvn på Mette´s gjesterom,
var jeg klar for litt mer effektiv kortlaging på søndag :D
Tusen takk for ei koslig helg jenter <3

På søndag laget vi blant annet disse
herrebunadskortene....



Her er flere bilder av mine 3 varianter...





 Disse var kjempemorsomme å lage,
og passer jo ypperlig som konfirmasjonskort,
så blir nok garantert laget flere utover våren...

Tusen takk til Kristina Røst for inspirasjon til
de flotte bunadkortene :-)

Min uke blir travel,
men forhåpentligvis fin likevel...
Ha ei fin uke du også :-)

3 kommentarer:

Jorunn`s scrapperier sa...

Så utrolig flotte kort du har laget.
Så gjennomført og flotte detaljer.

Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.no
DT Jorunn Elin

Karin Lovise sa...

Så nydelige bunadskort! Ser ut som du har brukt Maja design sine jule ark på det ene kortet, det passet kjempe fint som bunadsskjorte. Tusen takk for ditt bidrag i hobbygarasjen sin utfordring! Klem Karin Lovise

Pinklady 68 sa...

Kjempefine bunadskort!! Smart layout på konfirmasjonskort.
Ha en fin uke:-)

Klem Laila.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...